Британські підлітки реєструються у букмекерських конторах завдяки мемам.
Дослідження виявило, що молодь в чотири рази частіше звертає увагу на меми, ніж дорослі.
Молоді британці реєструються у букмекерських конторах завдяки мемам.
Асоціація стандартів реклами Великобританії (ASA) розпочала перевірку iGaming-компаній, що застосовують меми в рекламних кампаніях для просування своїх марок.
Згідно з дослідженнями, молодь у чотири рази частіше звертає увагу на меми, ніж представники старшого віку.
Меми спонукають їх підписуватись на акаунти БК та казино в соцмережах, де потім рекламуються гемблінг-сайти та додатки.
Хоча мем формально не класифікується як реклама, ASA вимушена вжити заходів у цій справі. Закони щодо реклами в країні забороняють популяризацію азартних ігор серед осіб віком до 18 років.