Британські підлітки реєструються у букмекерських конторах завдяки мемам.


Дослідження виявило, що молодь в чотири рази частіше звертає увагу на меми, ніж дорослі.

Молоді британці реєструються у букмекерських конторах завдяки мемам.

Асоціація стандартів реклами Великобританії (ASA) розпочала перевірку iGaming-компаній, що застосовують меми в рекламних кампаніях для просування своїх марок.

Згідно з дослідженнями, молодь у чотири рази частіше звертає увагу на меми, ніж представники старшого віку.

Меми спонукають їх підписуватись на акаунти БК та казино в соцмережах, де потім рекламуються гемблінг-сайти та додатки.

Хоча мем формально не класифікується як реклама, ASA вимушена вжити заходів у цій справі. Закони щодо реклами в країні забороняють популяризацію азартних ігор серед осіб віком до 18 років.

Related posts